Instrukcja obsługi - Invoice Scanner App - Metis

1. Instalacja aplikacji

Przy próbie pobrania może wyskoczyć komunikat o braku możliwości sprawdzenia przez antywirus...plik może być niebezpieczny...może uszkodzić urządzenie itd.
Jest to spowodowane tym, że aplikacja nie pochodzi ze sklepu Google Play i wszystko inne jest traktowane jako nieznane źródło. Każdy z Was zna źródło aplikacji - firma Metis. Mam nadzieję, że nam ufacie. Plik apk przy próbie otwarcia jeżeli nie wyskoczy opcja zainstaluj powinien nam dać możliwość wybrania aplikacji przy pomocy której chcemy ją otworzyć. Otwieramy przy pomocy instalator Aplikacji Android(lub coś podobnego)

Dla systemu Android:

  1. Podczas próby instalacji aplikacji może pojawić się komunikat z prośbą o włączenie opcji instalacji z nieznanych źródeł.
    Wykonaj kroki o które zostaniesz poproszony, aby zainstolować aplikację.
    Jeśli taki komunikat się nie pojawi, wykonaj poniższe kroki:
  2. Otwórz plik APK dołączony do wiadomości e-mail.
  3. Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie, aby zainstalować aplikację.
  4. Po instalacji, możesz wyłączyć opcję instalacji z nieznanych źródeł dla bezpieczeństwa.

Dla systemu iOS:

Niestety z przyczyn niezależnych od nas (Polityka firmy Apple - wyciągnąc kasę od klientów, developerów itd.) brak możliwości instalacji naszej aplikacji.

  1. Jeżeli jednak jesteś zainteresowany/zainteresowana możliwością instalacji naszej aplikacji postępuj zgodnie z krokami poniżej.
  2. Wróć do domu, pobierz plik i dokończ instalację.

Instrukcje instalacji aplikacji z nieznanych źródeł:

Aby uzyskać dodatkowe informacje na temat instalacji aplikacji z nieznanych źródeł, możesz odwiedzić poniższy link:

2. Rejestracja

Uwaga: Rejestrację przeprowadza główny użytkownik (właściciel firmy). Będzie możliwość dodania kolejnych użytkowników z poziomu aplikacji w późniejszym czasie.

  1. Otwórz aplikację Invoice Scanner App - Metis.
  2. Na ekranie powitalnym wybierz opcję "Rejestracja".
  3. Wypełnij formularz rejestracyjny, podając wymagane informacje:
    • Email
    • Hasło
    • Potwierdzenie hasła
  4. Kliknij przycisk "Zarejestruj".
  5. Sprawdź swoją skrzynkę e-mail i kliknij link potwierdzający rejestrację.
Ekran rejestracji w aplikacji Metis

3. Logowanie

  1. Na ekranie powitalnym wybierz opcję "Logowanie".
  2. Wprowadź swój adres e-mail i hasło.
  3. Kliknij przycisk "Zaloguj".
  4. Jeśli nie pamiętasz hasła, możesz skorzystać z opcji "Nie pamiętam hasła" poniżej przycisku logowania.
Ekran logowania w aplikacji Metis

4. Uzupełnianie danych firmy

Po pierwszym zalogowaniu zostaniesz poproszony o uzupełnienie danych firmy:

  1. Nazwa firmy (uwaga: tej nazwy nie będzie można później zmienić):
  2. Imię i nazwisko (można edytować później)
  3. Numer telefonu (można edytować później)
  4. Zdjęcie logo firmy (opcjonalne)
  5. Avatar (opcjonalne)

Po uzupełnieniu wymaganych danych, kliknij przycisk "Zapisz", aby przejść do głównego interfejsu aplikacji.

5. Korzystanie z aplikacji

5.1. Strona główna (Home) - Dodawanie faktur home

  1. Na stronie głównej znajdziesz przycisk "Dodaj Zdjęcie".
  2. Po naciśnięciu przycisku, możesz wybrać źródło zdjęcia:
    • Z galerii - wybierz istniejące zdjęcie z urządzenia
    • Zrób zdjęcie - użyj aparatu, aby zrobić nowe zdjęcie faktury
  3. Faktury należy dodawać pojedynczo.
  4. Po załączeniu, plik pojawi się na ekranie.
  5. Możesz nacisnąć na dodany plik, aby sprawdzić jego czytelność.
  6. Gdy jesteś gotowy, naciśnij przycisk "Wyślij".
  7. Po wysłaniu zobaczysz potwierdzenie, że dokument został wysłany.
  8. Wysłany dokument zniknie ze strony głównej aplikacji.
Strona główna aplikacji Metis

5.2. Strona Dokumenty - Przeglądanie przesłanych faktur article

  1. Na stronie "Dokumenty" możesz przeglądać wszystkie przesłane faktury.
  2. Dokumenty są podzielone na lata i miesiące dla łatwiejszej nawigacji.
  3. Dla każdego dokumentu widoczne są następujące informacje:
    • Kto dodał dokument
    • Data dodania dokumentu
Strona dokumentów w aplikacji Metis

5.3. Panel zarządzania - Zarządzanie użytkownikami dashboard_customize

Panel zarządzania pozwala na przeglądanie i dodawanie nowych użytkowników do firmy.

Przeglądanie użytkowników:

  1. Przejdź do sekcji "Panel zarządzania" w aplikacji.
  2. Zobaczysz listę wszystkich użytkowników aktualnie przypisanych do Twojej firmy.

Dodawanie nowego użytkownika (tylko dla właściciela):

  1. W prawym górnym rogu panelu zarządzania znajdziesz przycisk "+" (plus).
  2. Naciśnij przycisk "+", aby rozpocząć proces dodawania nowego użytkownika.
  3. Wprowadź adres e-mail nowego użytkownika w wyświetlonym polu.
  4. Potwierdź dodanie użytkownika.
  5. System automatycznie wyśle e-mail do nowego użytkownika zawierający:
    • Instrukcje dotyczące potwierdzenia rejestracji
    • Link do ustawienia hasła
    • Plik instalacyjny aplikacji (.apk)
    • Link do niniejszej instrukcji obsługi

Uprawnienia użytkowników:

Panel zarządzania w aplikacji Metis

Ważne: Nowy użytkownik otrzyma wszystkie niezbędne pliki i informacje bezpośrednio w e-mailu. Nie ma potrzeby oddzielnego przesyłania pliku instalacyjnego. Nowy użytkownik jest widoczny w panelu zarządzania natychmiast po wysłaniu zaproszenia.

5.4. Menu użytkownika

W prawym górnym rogu aplikacji znajduje się avatar użytkownika. Po jego naciśnięciu rozwija się menu, w którym dostępne są następujące opcje:

Menu użytkownika w aplikacji Metis

Miłego użytkowania Invoice Scanner App - Metis!

W razie jakichkolwiek pytań lub problemów, prosimy o kontakt na adres: admin@biurometis.pl